Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

16.7.08 Kasia i Przemo 2 Comments Category :

Dzwoniłam dziś do ambasady a tam mi miła pani powiedziała że wizy dla Przemka jeszcze niema ale bedzie lada chwila wiec by dzwonic... takze jutro spróbuję znów...
A co do naszego wyjazdu.. to jedziemy w piątek ... moi rodzice troche sie martwią.. tato nawet próbuje przywołac moje wspomnienia z przeszłości i na podstawie porównania chce bym została.... nieda się niestety porównywac dwóch różnych światów.. wiec jedziemy :D
i wcale niejest to uderzeniem w szacunek do rodziców.. poprostu chęc poznawania świata... chęć poznania innych kultur.. a zarazem poznania siebie...

Moja młodsza siostra zbiera dziś dla dzieci spotkanych na naszej drodze malutkie zabaweczki takie z Mac'a lub z jajka niepsodzianki... to miłe z jej strony.. choc trudno czasem rozstać się z zabawką choc i tak ma ich dużo...

uzbierała cały koszyk - taki ze sklepu... Pewnie jak to Przemo dziś zobaczy to powie ze on tego nosić niebedzie.... Ja będę .. a ile radości dam mijanym po drodze dzieciom... :))

RELATED POSTS

2 comments

  1. Niech Was niosą dobre wiatry!
    Będę śledzić Waszą podróż:)
    Ja ruszam we wrześniu, na Azję, tę dalszą, też autostopkiem:)
    Powodzenia!
    Yakooseska

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy!
    I odsyłamy pozytywną energię! :)

    OdpowiedzUsuń